.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح 2 کتابخانه دربابل توسط خیرین

دو کتابخانه عمومی در کتی غربی و روستای دهک بابل که توسط خیرین ساخته شدند، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفتند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، با حضور دکتر یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران، باقری سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی، مولایی فرماندار بابل، شهردار و دیگر مسئولین شهری، خیرین اهدا کننده ساختمان این دو کتابخانه و جمعی از اهالی، کتابخانه های عمومی تابان روستای دهک و حضرت باقرالعلوم(ع) کتی غربی بابل مورد بهره برداری قرار گرفتند.

کتابخانه عمومی تابان روستای دهک با زیربنای 240 مترمربع و با هزینه بیش از 250 میلیون تومان توسط کشاورز نمونه استان مازندران، حاج رضا غلامپور دهکی احداث شد و جهت بهره برداری به اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران اهدا گردید.

کتابخانه عمومی حضرت باقرالعلوم(ع) کتی غربی نیز با زیربنای 460 مترمربع و با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون تومان توسط حاج یداله خلیل پور علمداری و خانواده مرحوم رمضان یحیی زاده، ساخته شد که این کتابخانه نیز به اداره کل کتابخانه های عمومی اهدا شد.

دکتر علیرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی دهک، کار خیر در عرصه فرهنگ را جلوه ای از صفات الهی و اقدامی آینده نگرانه و نیک اندیشانه برشمرد و از خیرین کتابخانه ساز به خاطر رویکرد صحیح فرهنگی قدردانی کرد.

وی همچنین ترویج فرهنگ مطالعه را لازمه سعادت جامعه دانست و کتابخانه های عمومی را مهمترین بستر برای تحقق این امر مهم عنوان کرد و از خیرین خواست تا جهت آراستن شهرها به کتابخانه های عمومی به دولت یاری رسانند.

عبدالحسین باقری سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی نیز با قدردانی از خیرین کتابخانه ساز، این اقدامات را باقیات الصالحات برای خیرین، منشا خیر و برکت برای جامعه و عامل ایجاد امید بیشتر برای آینده جوانان و نوجوانان دانست.

وی افزود: زیرساخت های کتابخانه ای در مازندران تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله بسیاری دارد و تنها با ورود خیرین به عرصه کتابخانه سازی می توان به افق چشم انداز توسعه در مدت زمان کوتاه دست یافت. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.